2012-10-02

Jahaja, vad ska man då skriva ner?! Vad händer as we speak? Inget i princip. Sitter med morgonrock i soffan med datorn i knät och borde plugga. Ska ta och göra det efter detta inlägg (yeah right).
 
Ska jobba idag. Känns helt okej. Tina är där och förgyller mina timmar, snäckan!
 
Annars i mitt huvud just nu:
- jag vill ha en fluffig gorgey päls! Behöver inte vara äkta, och skulle den vara det så 2nd hand or no deal.
- jag vill ha ett bälte från Moschino. Och så vill jag ha en Mulberry-väska. Får vänta in en lite sexigare lön innan dessa deals blir av. (Om inte Erik känner sig snuskigt givmild vill säga, hehehehehehhhehehee)
- längtar till nästa helg och 2 års-jubileum med min man! Vi firar i Köpenhamn.
- min bror kommer hem från Canada den elfte. Ett och ett halvt år sen vi sågs ungefär. Kommer bli frikkin' awesome fo sho.
 
 

Kommentarer
Postat av: My

gu jag borde också plugga >___>

Svar: Så himla jobbigt att ta tummer ur...........
Lajon

2012-10-03 @ 12:13:32
URL: http://mymic.blogg.se
Postat av: myms

Åhhh jag veeet, speciellt när man har så mkt att göra och det är ett tråkigt ämne >__>

2012-10-04 @ 13:13:22
URL: http://mymic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0