Fredag 27/5-11

Satt och tänkte precis på att om mitt företag går bra och om utvecklingen håller den linje jag önskar så kan man ju faktiskt packa väskan och flytta om man vill. Tänk till exempel att flytta verksamheten till exempelvis Barcelona! Det hade ju varit dunderfett att lära känna Barcelona och bo i en chillig stad på lite varmare breddgrader.

Tror Erik också hade tyckt det varit riktigt gött. Ta med sig brädan och chilla runt och se snygg ut. Mmm, min fina man... Dessutom känner vi ju många där! Och om web-butiken går riktigt bra så kan man öppna en riktig butik i Barcelona!

Jag älskar att drömma och jag tror det är viktigt att göra det. Att kunna se sig själv åstadkomma saker man strävar efter gör att man kommer en yttepytte bit närmre också. Dessutom tror jag att det håller en ung, ung i själen. När man släpper sina drömmar känns det som att man även släpper lusten till livet litegrann. Även om saker och ting är skit måste man fokusera, hoppas och tro på att det faktiskt blir bättre. Skorna kan ju inte bli rena om man inte går genom skit först.


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Vem tror du vinner Champions League :)?!

2011-05-27 @ 14:01:15
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0