Torsdag 3/3-11

Idag lyckades jag hålla mig vaken och inte somna om, även om det krävdes mer än en timme i sängen så vaknade jag iallafall samtidigt som Prins Erik. Han är nu och jobbar och jag ligger i soffan. Har redan ätit frukost och diskat och skrivit en lista över måsten i mars. Och då är det inte garderobs-måsten utan mer aktiviteter i stil med skriv nytt CV och prata med mamma och pappa om penga-lån till jobbig räkning. Ångest-måsten, men det känns skönt när jag kan bocka av dem! Efter all otur och skit jag haft så känns det som att mars blir sista månaden med problem. Jag hoppas iallafall det, innerligt.

Igår var en bra dag, jag köpte nya skor för mitt presentkort på H&M jag fick av Aline. Har velat ha ett par vita espadrillos i åratal men jag ångrade mig och köpte ett par mullvadsfärgade ballerina i mocka. Löste in min trisslott sen och köpte frimärken och efter det mötte jag Erik på biblioteket. Vi satte oss och bläddrade i konstböcker, jag hittade en jättebra om konstnärer från lite annorlunda förhållanden, raw art. Blev inspirerad och skrev ner en massa namn. Älskar att leta inspiration.

Haha, fick precis ett sms från Erik "I loov you baby :)". Satte på Gimmie Love med Collie Buddz (Erik sa en kväll att det var vår låt, att den handlade om oss (och att det var kanske lite dansbandsreggae, haha)) blev lite gråtig i ögat och skickade ett sms tillbaka. Saknar honom. Vill bara vara med Erik hela tiden. Det känns som att det är det enda jag vet for sure. Att jag vill vara med honom. Alltid.


Kommentarer
Postat av: anna

sv; jaha okejokej, jag är på jansens :)

2011-03-03 @ 19:09:47
URL: http://annamariakarlssons.blogg.se/
Postat av: Samara

Jag håller på att rensa min garderob, hittade fram byxor längst inne som jag hade glömt :)

det är också en sorts shopping,hihi,fast gratis.

2011-03-04 @ 10:23:32
URL: http://sasha-samara.blogspot.com/
Postat av: Nea

Aww va kärt skrivit, tack ska du ha! Haha jag minns, vi skulle va bästa vänner resten av livet. Det satte vi vårt blod på, haha! Vi va väldigt coola på den tiden,;) Roligt att du läser min blogg, hade jag ingen aning om. Då är de väl min tur att börja förfölja dig nudå:)

2011-03-05 @ 17:08:36
URL: http://neeaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0