Onsdag 9/3-11

Lyckades hålla mig vaken när klockan ringde i morse. Vaknar ju alltid med Erik och brukar inte somna om förrän han går men senaste tiden har jag legat och sovit till typ elva-tolv, nu närmar jag mig åtta-tiden istället, det känns skönt. Steg upp, plockade undan, löste sudoko på toan, satte mig här. Ska snart diska och göra frukost och sen plugga och göra klart ett projekt till företagsekonomin, gjorde klart ett igår också.

Gick inte överdrivet bra på vlc igår, jag kunde inte få hjälp med csn-grejen av syo:n. Ska dit igen imorgon så förhoppningsvis känns det lite mer givande då. Då ska jag iallafall posta brevet till csn och sen får vi hoppas att det kommer lite pengar på kontot. Annars ska jag gå till socialen nästa vecka och det är inget jag vill egentligen, jag menar, ofta man vill behöva hamna där?!

Jaja, igår bakade vi semlor, eller ja, jag bakade semlor. Gjorde lite av en expressvariant för Eriks skull men de blev skitgoda ändå, as usual, men så är jag ju också lite av ett geni, hehe. Så himla roligt med Eriks tålamod när det gäller bakning och matlagning när han är sugen/hungrig. När vi åt ugnsbakad veggiekorv häromdagen öppnade han och tog ut formen flera gånger och var där och kikade hela tiden, "nu är det nog färdigt", eller sitter han på golvet och tittar in i ugnen och tycker det är klart, haha I love him.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0