Lördag 5/3-11

Kan inte fatta att det är mars nu och att solen dessutom skiner idag! Var ute och tog en promenad för en liten stund sen och ska snart börja laga mat. Tänkte göra någon gratänggrej med zucchini, potatis och qournfärs och lite tomatsåser och ost. Ikväll ska jag och Prins Erik se på Black Swan på bio, jag tar ut min man på a night on the town. Den verkar sjukt bra må jag säga, och läskig med. Hoppas man inte blir livrädd.

Igår chillade vi här hemma. Annie, Linnea och Bella kom hit och drack vin medans jag och Erik gjorde pizza och åt. Jag syndade lite och rökte 1 och en ½ cigg med Annie och Bella på balkongen, det var en härlig stund! Dock kommer jag inte börja röka igen, men det känns bra att "unna" sig ibland och självklart ska det inte bli för ofta. Tobbe besökte oss också.

I morse var vi trötta båda två men jag lyckades ta mig upp och göra frukost. Jag gjorde pannkakor med lite havregryn i som blev jättegoda. Sirap på sen, mmm... Så himla gött med helgfrukost!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej du! :-)



Mysig blogg må jag säga, har suttit och läst och skrattat nu en stund. Du och Erik verkar ha ett himla fint förhållande! Själv har jag och min pojkvän det lite knakigt just nu, men jag hoppas givetvis att det löser sig! Han är min prins! :-D



Nåväl, detta blev lite random. Hoppas iallafall att du har en bra kväll!

2011-03-05 @ 20:38:07
URL: http://fannysa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0