Lördag 12/3-11

Det var en riktigt bra fredag igår må jag verkligen säga! Erik var på after work med en jobbpolare så när han kom hem vid sex-sju tillsammans med Annie så var han lite full, hahaha! Annie hämtade sitt vin och gick igen och jag och Erik hängde lite med varandra och invigde det omgjorda sovrummet tills Jens kom och plingade på dörren.

Sen började det trilla in lite mer folk sakta men säkert, när jag och Prins Erik hämtade våra pizzor till exempel så stötte vi på Danne och Mojje nedanför. Sen kom Frida och Astrit också och till slut Tobbe och Elina. Sjukt nice att hänga med Frida igen! Vi tog en stund för oss själva och satte oss i sovrummet och snackade lite. Känns som jag hade en sjukt nice kväll igår rent socialt. Snackade med Danne också en lång stund och dessutom ett litet talk med Tobbe också. Himla trevligt! Våren sprider sig hela vägen in i kroppen och själen nu. Bra kväll! Bra tid!

Nu är Erik och tränar och sen ska vi handla lite grejer efter det för ikväll bjuder vi Annie och Linnea på middag! Vi gav inte dem något när de fyllde år i februari så vi sa att vi skulle bjuda på middag istället. God middag med vin och efterrätt och så bara vi fyra. Kommer bli skitmysigt! Jag gillar verkligen att hänga med Eriks systrar, dem är grrrrrreat!

Nu ska jag göra lite fint här och sen ska jag plugga tills Erik kommer hem igen! SÅ HIMLA GÖTT MED HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0