Fredag 11/3-11

Idag har jag och Erik varit tillsammans i fem månader. Kan inte riktigt fatta att det inte är mer för det känns som att vi alltid varit tillsammans men ändå inte. Jaja, roligt iallafall och mer tid lär det ju bli! Det är även fredag idag. Helt stört egentligen eftersom det var måndag igår eller?! Den här veckan har gått läskigt snabbt.

Igår hängde jag med Erik, vi var lite depressed båda två så vi fick lätta på trycket litegrann och när vi gick och la oss tyckte båda att det varit en bra dag iallafall, så det var ju bra! Vi låg i sängen hur länge som helst och så åt vi qournfärssås och spagetti som vi gör nästan varje dag och så spelade Erik lite gitarr och så badade vi också och tvättade Eriks hår så det stänkte om det. Och sen gick vi ju då och la oss.

Idag är det ju som sagt fredag. Nogge frågade om han fick hälsa på idag så det kanske han gör och sen tror jag Wennen kommer också eventuellt. Erik ska hänga lite med Ödlan också och fixa i hans rum terrariet. Jag ska nog möblera om lite i sovrummet tror jag. Erik gillar att jag städar, ändrar om och fixar till så jag får i princip göra vad jag vill (konsulterar självklart med min man ändå). Sen sa han att jag skulle säga till honom vad han ska göra så att han är arbetar'n. Ska bli! Mitt nästa projekt kräver en man, terrariet ska flyttas och Ödlan ska istället få hänga vid fönstret, tror han lär gilla det!

Nu ska jag äta frukost och sen göra fint här! Sen ska jag studera tills Prins Erik kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Emmy Asklöf

GRATTIS till 5 månaders-jubileumet! :)

Allt bra idag?

Kram

2011-03-11 @ 17:01:08
URL: http://emmyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0