Fredag 1/7-11

Jag kände bara för att skriva lite om hur jag tänker och känner inför framtiden och vad jag önskar uppnå.

Just nu känns det som att jag befinner mig i ett stadie där jag inte riktigt är helt igång och kan leva mitt liv till fullo. Det betyder inte att jag inte älskar min position för det jag, verkligen. Jag är så lycklig över att få vara med min Erik varje dag. Jag älskar verkligen honom med hela min kropp, hela mitt hjärta och hela min själ. Och underbart nog känner han likadant för mig. :) Jag är också otroligt tacksam för att få ha Annie som min vän och såklart för alla mina andra vänner och min fina familj. Och allt vackert omkring mig. Varje dag är jag glad och tacksam över det, jag tror det är viktigt att vara det.

Jag hoppas att jag får behålla allt detta länge, helst hela mitt liv. Vad jag önskar hända inför framtiden är att få gifta mig med Erik. :) Jag drömmer verkligen om vårt bröllop (och önskar innerligt att inget dåligt ska hända med oss utan att vi ska få ha vår kärlek för varandra in all times) och allt vad ett giftermål innebär. Marriage är fedt. Sen hoppas jag att vi bildar en vacker familj. Fina fina barn som är delar av honom och av mig. Tanken att få skapa ett helt nytt liv, en alldeles ny liten person till världen tillsammans med Erik gör mig varm i hela kroppen.

Jag vill också bli framgångsrik med mitt företag så jag önskar mig såklart lycka med karriär! Det hade varit så roligt om mitt företag hade gått bra och om andra hade gillat det jag gjorde! Shit alltså vad jag vill komma igång! Jag är så himla excited över att få driva detta för jag tror verkligen att jag hade kunnat göra det så bra. Det är precis detta jag vill göra så jag insåg att: om man vill något så får man helt enkelt fixa det själv för ingen kommer göra det åt en.

Självklart hoppas jag att företaget kommer bli framgångsrikt så att jag tjänar mycket pengar på det men det är ju också just därför jag är beredd, och glad, att få ge mitt bästa. Jag tror verkligen att jag kan! Ni ska få se, haha. Ni kommer gilla det :)

Jag vill vara smart med mina pengar och spara undan mycket, i företaget och privat. Jag vill kunna investera i annat och kunna skapa en riktigt göttig levnadsstandard till mig och min familj. Att kunna resa mycket och ha en massa egna boenden på olika platser i världen hade ju varit riktigt himla nice.

Shit alltså vad jag pladdrar nu känner jag. Kan inte riktigt skriva mer, blev helt stressad haha.

Vad önskar ni händer till framtiden? Vad vill ni uppnå och vad hoppas ni händer? Det hade varit sjukt roligt faktiskt att få se vad andra pladdrar av sig om och hur andra tänker och sådär. :) Kan ni inte skriva såna inlägg? Jag lovar att jag läser. Kanske kan länka till mina favs o sådära.


Kommentarer
Postat av: matilda

fin blogg!



hur är det? :)

2011-07-01 @ 17:31:29
URL: http://hejbus.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hoppas allt e bra ! <3

2011-07-03 @ 00:27:06
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Jag vill bli Art Director, och hoppas att jag kommer in på de utbildningar jag vill om ungefär ett år. Hoppas att du uppnår det du vill också (:

2011-07-04 @ 12:13:17
URL: http://sannasrum.se
Postat av: semlan

vill du få fler besökare på din blogg? gå då med i veckans blogg och få en länk på min blogg. för storre chans att vinna följ mig på bloglovin :D



http://semlanofc.blogg.se/2011/june/vinnaren-av-veckans-blogg-och-en-ny-omgang.html#comment



2011-07-04 @ 12:48:46
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0