Varumärkesdrömmar

Igår fastnade jag i en slags high fashion-hets. Brukar göra det ibland. Drömma mig bort på JAK&JIL bland alla vackra fotografier (shit vilka bilder denna mannen tar!!!) och gå in på de stora modehusens hemsidor och kolla de senaste kollektionerna och googla och råsuga in allt jag ser i hjärnan och hjärtat. Sen bli superinspirerad och drömma om att bara klä mig i stora märken och enbart köpa kvalitetsplagg. Noggrannt utvalda familjemedlemmar till min avundsvärt vackra garderob. Tänk Carries garderob och shoppingvanor.

Hur som fastnade jag på Chloé's hemsida och kollade in vår- och sommarkollektionerna och drömmer nu om detta underbart vackra bälte runt min midja samt denna änglalika klänning som svävar fram i världens finaste färg just nu med en kulör från Yves Saint Laurent på läpparna. Jag föreställer mig själv detta stenhårt nu, dagdrömma är bäst!


Kolla in ballerinorna. Jag smäller nästan av här borta...


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Tack så mycket! Jag blir så glad av att höra sånt! Kramar! :)

2011-02-22 @ 18:00:02
URL: http://fridac.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0