Torsdag 24/2-11

Idag är det två månader sen det var julafton! Jag hade en skitmysig julafton förra året. Jag firade med Eriks familj och det var verkligen mysigt. Vi pusslade med hans systrar och hans morfar som är gammal pastor läste julevangeliet och så bad vi tillsammans och så välsignade han mig och sa att han var glad att Erik hittat en så fin flicka samtidigt som han höll mig hårt i handen.

Hade en skitmysig kväll med Erik igår. Känns som vi kommit in i en skithärlig period med varandra. Nyförälskelsen har lagt sig men vardagslivet börjar bli mer glamouröst. Efter en lite ledsam period såhär i vinter så börjar vi växa med varandra och det känns som att man älskar varann mer och mer för varje dag. Jag älskar Erik så himla hårt! Inte bara med mitt psyke och rent fysiskt utan med hela min själ. Jag vill inte vara med någon annan än honom och jag vill vara med honom alltid, min älskade Prins Erik.

Idag har jag sprungit upp och ner mellan tvättstugan och lägenheten. Eller ja, så mycket springande har det inte varit. Bara två maskiner så jag ska springa ner sista gången om några minuter. Det är skitfint väder ute så jag vill nästan ut och springa lite utomhus också. Ut ska jag nog iallafall! Annars kommer jag bara sitta här inne och lata mig. Måste tvinga ut mig själv lite. Speciellt i solskenet.


Älskar soluppgångar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0