Torsdag 17/2-11

Kan inte riktigt förstå själv hur underbart det är att natten och morgonen bestod av rejält med sömn! Gick och la mig typ tjugo över nio igår och somnade nog tio minuter senare. Vaknade när Erik kom hem så vi låg och pratade en lång stund och mös med varandra. Härligt! Min älskade älskade Erik. Ler med hela kroppen när jag tänker på hur fin han är!

Nu har jag en timmes chilledill innan jag ska springa upp och ner från tvättstugan i ett par timmar eller så. Tycker ändå det är lite rogivande att tvätta och jag älskar doften av nytvättat! Ska försöka få lite studier gjorda också, men det ska nog inte vara några problem! När Erik kommer hem ska vi dra till Henke och Emmi, det kommer lite människor dit, bland annat Bjarne som kommit hem en snabb visit från Barcelona! Kul dag!


Förstår inte varför detta alltid händer nere i tvättstugan...


Kommentarer
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Aah på så vis. Vad jobbigt! :/



2011-02-17 @ 11:25:51
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0