Tisdag 1/2-11

Hej bloggen!

Har precis ätit frukost i form av fiskgratäng och potatismos. All homemade of course. Klockan är kvart i två så det känns ganska stabilt.
Jag har unnat mig sovmorgon idag och så ringde min syster så vi pratade en lång stund. Sen hade jag en trevlig stund med diskhögen. Nu kollar jag på SATC, former favourite show (but not anymore :( ). Ska plugga sen en stund och varva med att vika tvätt.
Idag kommer Tobbe hit så jag gissar att han och Erik ska pyssla med lite musik vilket ger mig tid att plugga lite.
Känner mig sugen på att baka lite bröd också så det kommer jag nog med göra. Det börjar sina i brödförrådet. En paj kanske också hade suttit på sin plats. Hmm...


Beloved shoebox.


Kommentarer
Postat av: vanessa

SATC är min favorit serie genom tiderna! Kollar på boxen om och om igen, kaninte tröttna haha! :D

2011-02-02 @ 14:04:56
URL: http://vanessas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0