Söndag 27/2-11

Det har varit en himla bra helg tycker jag! Igår kom det hit en massa mysiga människor och hängde. Annie, Lars, Phille och Kajsa (new recruit?) och Tobbe o Elina. Jag var mest sugen på att rita så jag satt och gjorde det, vi lyssnade på väldans bra musik och skrattade och så. Prins Erik målade tavla, de andra spelade kort och Lars joinade mig och pastellkritorna. Kollade en liten stund på Mods Mods MODS MODS också.

Nu är Erik hemma hos sina föräldrar och ska förhoppningsvis sälja ett terrarie och jag sitter hemma och chillar. Ska nog antingen måla med pastellkritorna eller spela Sims, hehe. Lars och Bjarne kommer kanske hit senare också, ska försöka få hit Tobbe och kanske Elina med för lite korsord. Asgött att Erik tog disken idag medans jag kunde vila lite i sköna sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0