Söndag 13/2-11

Jag och Erik låg uppe länge igår när han väl kom hem. Vi behövde prata lite helt enkelt och det var både jobbigt och skönt. Vi hade kunnat sköta det snyggare men ibland är det bara så svårt att få fram vad man egentligen menar. Men vi löste det ju och det är skitbra! Ett förhållande funkar inte om man inte pratar med varandra. Vill man vara med varandra alltid så blir det lite jobb också, men det är ju jobb som definitivt är värt det.

Love conquers all.

Det tog ett tag för oss att komma upp från sängen så det blev lite stressigt när vi väl kom upp. Erik är och fixar med bilen nu hos sina föräldrar och jag är hemma. Här är inte alls så himla städat direkt så det är väl det jag kommer pyssla med idag även om jag helst skulle vilja mörda den där diskhögen...


Haha, kunde jag hitta en mer passande bild?


Kommentarer
Postat av: claes-göran olofsson

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag älskar pengar, så vänligen

Skicka valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8

Efter att du skänkt pengar så besök min blogg http://www.metrobloggen.se/classeslillablogg

Postat av: Stephanie

Ja, kommunikation är verkligen det viktigaste i alla relationer! Både de man har med vänner och den man är ihop med. Ibland kan det kanske vara svårt att prata, men det ska man bara strunta i och istället kasta sig ut i kommunikationskarusellen. Det är läskigt, men det är förutsättningarna för att det ska fungera!

2011-02-15 @ 18:23:31
URL: http://vargdrommar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0