Slut på degandet...

Även om det inte känns värt att kämpa för när jag inte får något för det, okej, bra betyg men ingen morot för att nå dem direkt, så ska jag nu sluta slappa och fokusera på studierna resten av dagen. Varvat med bloggpauser och så. Matpauser. Fispauser...

Har läst igenom mina favoritbloggar och även funnit en ny. Jag söker verkligen glädje frenetiskt nu när allt "samhälligt" går åt skogen och att jag fann den här bloggen gjorde mig stört glad!
Det kanske ni med blir!


TRYCK!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hahahaha, hennes blogg är så himla fantastisk!=D Dör lite av glädje varje gång jag läser denxD

2011-02-03 @ 23:44:46
URL: http://puckomongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0