Måndag 28/2-11

Nu är det måndag igen och här sitter jag med mjukiskläder och har inte ätit frukost. Jag har städat undan litegrann dock, ska ta disken om en stund och få mat i magen och sen kommer Annie hit med hunden Ivar, ska bli himla mysigt att tragga lide!

Igår var en mysig dag, riktig söndag. Lars och Bjarne var här på en liten visit och idag drar de till Barcelona så jag hoppas att de får en riktigt nice time! Tvivlar inte på det dock. Efter de drog hade jag och Erik bara söndag här. Löste korsord och chillade och såg några Seeeein och sen gick vi och la oss.

Denna veckan ska jag koncentrera mig på skolan och företagsekonomi B och det ska bli ganska roligt! Har fem projekt som ska in och ett stort prov att göra och jag har ungefär mars månad på mig. Ska även försöka lösa csn-problemet ännu en gång och så ska jag gå till vlc och prata och planera framtid. Imorgon ska jag till ungdomsmottagningen också, klockan ett. Dags för stolen... Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0