Lördag 5/2-11

Hej bloggen!

Det blev en skön kväll igår när Erik kom hem från Helsingborg. Han var där och tränade så under tiden gjorde jag färdigt marknadsföring-kursen. Fick ju denna veckan med på mig, alltså till på fredagen. Men när jag väl skulle göra det allra sista provet och det allra sista jag hade kvar fo evah så såg jag att min lärare hade plockat bort det från hemsidan. Fick aldrig ens en chans att göra det. Alltså, är det otur eller var jag bara ett giant asshole i mitt förra liv or something?! Inte för att jag tror på det, men you get the picture.

Jaja, när Erik kom hem låg jag i badet och under tiden stekte Erik lite vegeterian burgers och gjorde egna "pommes". Sjukt nice! Hade en mysig måltid vid köksbordet och efter det chillade vi en stund och sen tänkte vi att det var skönt att gå och lägga sig.
Sjukt skönt att strunta i datorn en kväll. Vi har ju ingen tv så det blir att man sitter framför datorn och kollar på grejer. Men icke denna afton, vi underhöll minst lika bra i sängen.

Idag står kalas på schemat. Vi ska vandra lite på stan och sen ska vill till Eriks mamma och pappa eftersom hans lillasystrar Annie och Linnea fyller år. Så himla många coincidences med mig och Erik och våra familjer. I will tell you another time. Men att vi heter Linnéa båda två är ju en grej for example.

Nu ska jag spela sims. Adieeeeeu!


Hehehe, tröttnar aldrig trots mina snart 21 år.
(pinsamt...)


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

the sims är ju så jävla beroendeframkallande hehe

2011-02-05 @ 13:23:16
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0