Lördag 26/2-11

Jag och Prinsen har varit uppe ett bra tag, har till och med städat med dammsugaren och eliminerat all disk. Simon, en gammal vän till Erik (och till min storebror och resterande av umgänget) kom över på frukost. En gedigen frulle med gott bröd Simon hade med sig, pannkakor som Erik gjorde och alla våra goda pålägg (brien som aldrig tar slut). Mysig och god frukost, ordentligt mätt nu må jag säga.

Vet inte vad som händer idag riktigt, vi får väl se! Igår hängde bara jag och Erik, käkade pizza och kollade på Sex and the city och hade det mysigt. Bara typ två-tre avsnitt kvar nu av serien! Jag gissar iallafall att festligheter står på schemat, hur som är det lördag och det är skitskönt!


Kommentarer
Postat av: Emmie

Nu är finalisterna i veckans blogg utsedda. Blev du en av de? In och kolla :)

Blev du det så lycka till, men blev det inte du så kommer en ny chans på onsdag :)

2011-02-26 @ 14:20:40
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: mikaela

tack så jättemycket! detsamma ;) ja det är nog sant, börjar ändå lära mig en gnutta nu, som jag märker av iaf :) ja men paris måste ju upplevas till fullo nu när jag har chansen till fullo, det är gött!

2011-02-26 @ 23:28:27
URL: http://galago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0