Gynekologsstolen

Ungdomsmottagningen var lite halvläskigt. Jag gjorde några könssjukdomsundersökningar idag men ska göra den sista om typ två veckor eftersom jag måste göra en gynundersökning i samband. DET skrämmer mig. Jag har aldrig gjort en gynundersökning så tanken på att ligga där med mitt kön i vädret känns inte så bekväm... Jag är dock säker på att det kommer kännas bra efteråt! Eller ja, bra o bra, men en lättnad kommer nog infinna sig! Eftersom jag förhoppningsvis, om Gud vill, kommer vara med Prins Erik i resterande av mitt liv så lär ju inte dessa undersökningar bli till en vana direkt. Detta blir ju sista gången och det är skönt!



Nu ska jag spela Sims innan Erka kommer.


Kommentarer
Postat av: Amara

tack kul att höra :)

vilken sims spelar du?

2011-02-15 @ 22:56:20
URL: http://amarapordios.blogspot.com
Postat av: Jenny

Det är viktigt att i alla fall gå och ta cellprovtagning var 3:dje år, för att undvika livmoderhalscancer!=)

2011-02-20 @ 23:49:25
URL: http://vofflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0