Fredag 4/2-11

Hej bloggen!

Vaknade runt 9 idag, skönt att inte sova bort hela dagen. Jag och Prins Erik gick och la oss ganska tidigt igår, båda var så himla döda på kvällen. Orkade knappt prata med varandra och väntade i princip bara på att klockan skulle bli så pass mycket att man kunde gå och lägga sig. Men en dusch hann vi med iallafall och lite mys innan båda dog stenhårt.

I morse var Erik farligt nära att försova sig, ajabaja! Men som tur är slutar han 12 idag så det är ingen jobbig dag direkt samt att vi har en heldag framför oss!
Vet inte riktigt vad planerna för dagen är men Erik nämnde något om att hänga bara han och jag idag vilket hade varit skitnice! Men vi får se, vad som helst kan hända.

För övrigt har jag sista dagen på marknadsföring-kursen framför mig. Den består av:
- Läsa sista sidorna.
- Göra insändningsuppgift numero 3.
- Göra delprov numero 2.
- Göra teoretiskt prov över hela kurZen.

Yes.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Pluggar du via NTI.. ? Lät så i och med uppgifterna :-)

2011-02-05 @ 07:22:11
URL: http://johannamansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0