Fredag 25/2-11

Nu är banne mig snart februari slut! Det ska bli skönt tycker jag. Med mars. Och sen april. I april är det alltid skitfint väder samt att jag fyller år. Ska önska mig en damcykel tror jag, vill verkligen ha en cylle. Jag sa till Erik på skoj igår att jag önskade mig en båt. Det kändes som att han tog mig på allvar och seriöst tänkte ge mig en båt. Fick säga till att jag bara skojade men att jag absolut inte blivit ledsen om han hade gett mig en båt.

Idag har jag inte gjort ett dugg, vaknade klockan 12 (!!!) och förstår inte varför jag sovit så förbannat länge denna veckan! Känns helt sjukt när jag vaknar tolv och Erik slutar jobba om fyra timmar. Känner mig lite elak då.

Helgen blir nog lite festlig tror jag. Vår polare Lars ska dra till Barca på måndag... Lite sorgligt men han kommer tillbaka till sommarn! Lite avsked för honom och sen vet jag inte mer, skulle nog bli festligt idag med verkade det som. Annat i vårt hektiska liv är att vi kanske ska hämta en hylla hos mina päron och kanske ska till IKEA med Eriks päron. De undrade om vi ville ha någonting så kanske att vi lägger en beställning iallafall.

Jag älskar att Erik är med på mina idéer och tycker dem är bra och kan genomföra dem! Igår till exempel föreslog jag att vi skulle måla golvlisterna i köket vita. Erik trodde stenhårt på min idé och började prata om hur enkelt det var att genomföra och det var minsann bara lite tejp på golvet och skulle nog bara ta en halvtimme.

Och P.S Jag som har gissat att det är en 50-tals-lägenhet vi bor i, pga alla gamla detaljer, blev väldans glad när Erik visade mig en gammal bok om lägenheten igår och det visade sig att det minsann är en en 50-talis. De gamla detaljerna ska aldrig bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0