Fredag 18/2-11

Sitter och njuter i soffan och känner riktigt hur bloggig den här förmiddagen/eftermiddagen kommer bli. Har trehundra flikar uppe med bloggar att kolla in och inspireras av och har flera andra grejer i huvudet jag måste kika på. Älskar när man har internet-flow och vet vad man vill kolla på istället för att bara typ logga in på facebook en gång var tionde minut och kolla mailen i samma veva varvat med ett parti harpan.

Min natt spenderades på soffan. Brukar alltid ha en fasansfull hemsk sabla rethosta när jag är förkyld så för att skona Prins Erik gick jag och la mig där. Dock hade han nog sovit fridfullt ändå för han tittade väldigt frågandes på mig när han kom in och väckte mig på morgon. Aaah, så himla sööööt! Jag var alldeles yrvaken och sa "Var har du varit?" till honom, haha. Men sen kom jag på att "Just det, det är ju jag som varit här...".

Känns skönt att inte ha några bestämda planer för dagen så vad som sker senare är det ingen som vet!


Kommentarer
Postat av: Ekevald

Haha okej:)

Häftig bild:)

har du tagit dne själv?:D

kram

2011-02-18 @ 13:10:04
URL: http://ekevald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0