Torsdag 21/4-11

Fy vad längesen det var jag bidrog med en liden text till min blogg så idag får det vara dags igen! Mycket har förmodligen hänt sen senast men jag tänker inte möda mig med att försöka minnas allt utan berättar istället om min födelsedag och några dagar framåt!

Igår fyllde jag alltså 21 år! Prins Erik ville servera mig te på sängen men jag brukar ju alltid stiga upp med honom så det kändes lite konstigt att ligga kvar i sängen medans han satt i köket. En kopp te gjorde han, men vi satt tillsammans båda två i köket istället. Jag trodde det skulle bli en vanlig dag sen när Erik drog till jobbet men precis när jag bestämde mig för att ta tag i dagens skola så ringde Nogge och sen Elina. Bestämde mig för att jag var värd en dags ledighet från mina skoluppgifter för att istället göra precis vad jag kände för resten av dagen!

Hookade upp med Elina i parken. Hon och Tobbe gav mig en kopp från Indiska som jag fick välja ut själv, cute. Annie joinade oss för lite parkmys och Indiskamys. Sen satte vi oss och fikade och Annie bjöd på en öl och en chokladboll! Och cigg. På min födelsedag får jag röka cigg! Annie drog sen och jag och Elina begav oss hem till lägenheten där Erik och Henke befann sig. Lite senare anslöt sig även Nogge och Oscar och jag fick present av Oscar. Dagen till ära, haha. Bjöd på lite kolakakor med citronskal i och chokladbollar.

Sen kom mamma och pappa mot kvällen med presenter! Fick massa qourn-produkter vilket alltid är väldigt uppskattat och så hade de med sig lite grejer från mitt rum med. Sen fick jag skorna från H&M som jag hade önskat mig (sommarens skogarderob är nu komplett!!!) samt ett presentkort och lite beauty-stuffs. Jag bjöd på te och fika och vi satt och hade trevligt ett tag!

Sen mot kvällen hängde bara jag och Erik, skönt! Vi chillade och snackade och kollade lite på How I met yo maaama!

Idag ska typ alla i umgänget dra till Malmö på konsertos! Två jättar i reggaevärlden kommer dit och förgyller vår dag, The Congos och Abyssinians. Eriks present är denna dagen och han bjuder mig på konserten vilket är skitnice! Det kommer bli otroligt fett att se dem. Aldrig tänkte man när man började lyssna på reggaemusiken och dess underkategorier att man skulle få se alla man gjort. Det är så fett! Jag menar, Lee Perry, Anthony B, Nas (hiphop yo men wha evah, fett) och Damian Jr Gong Marley och nu The Congos och Abyssinians.

Nu ska jag återgå till mina studier igen men för att påminna mig själv om en ypperligt rolig händelse tänker jag avsluta detta inlägg genom att fråga vad ni gjorde på Malins rum?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0