Onsdag 27/4-11

Jag kan inte fatta att jag kommer träffa min bror idag! Efter ett och ett halvt år och ännu mer när det gäller Sheena så ska jag träffa dem båda idag vid 4-5 då jag ska möta dem vid perrongen. Halleda!

Nu ligger jag och solar på balkongen, med undantag för skrivandet av detta inlägg. Har pluggat lite och fixat här hemma. Ska snart laga käk och göra mig redo för att traska in till stan. Ska byta en födelsedagskopp och se om jag hittar en mindre size i conscious collection-shortsen samt köpa en svart kort t-shirt på H&M. Sen ställa mig och vänta.

Erik ska knäcka lite idag och träna så vi kommer inte se varandra så mycket. Dock hade vi en skitmysig dag igår så det kan väl vara okej. Dessutom har vi ju precis haft långledigt ihop.

Påskdagarna var underbara! Älskar påsken! Alltid fint väder och människor är pigga och glada. I torsdags var vi ju på konserten. Ska berätta mer om den och kanske till och med lägga upp videos om jag kan få det att funka (löfte till mig själv). På fredagen låg jag mest hemma och chillade, Erik var på egna äventyr. På lördagen käkade vi glass i Åhus och tittade in på glashyttan och på kvällen käkade vi tacos och myste!

I söndags åkte vi till Arild för att umgås med Eriks familj och gå på Eriks morfar Arnes 90-årskalas. Det paddlades kajak (inte för min del), vi åt god mat, jag fick paket och sång av Ola och Lotta och jag chillade med Annie. Första kvällen traskade vi ner till havet och satt och snackade medans pojkarna fiskade och mot slutet hörde vi valar. Så sjukt himla fett! Man hörde riktigt hur stora varelser det var när stjärtfenan slog i vattnet. Riktigt maffigt och vi stod och lyssnade ett bra tag.

Kalaset dagen efter var också sjukt mysigt och jag är glad att jag fick vara med på en sådan högtidsdag. Eriks morfar, och mormor med för den delen, är fina människor och det var så härligt att höra på alla tal och se bilder och så. Blev rörd flera gånger och speciellt i slutet när Arne sjöng och bad.

Sen åkte vi hem och på kvällen hängde jag i Erks studio med Annie, Erk och Tanti. Det dracks vin och whiskey (?!) och spelades sentimentala och emotional låtar, snackades en massa och skrattades också! Mysig time och jag var hemma halv 5 efter att ha sprungit genom halva stan.

And that brings us to today! Ska snart möta upp Annie för chill och ärenden och sen kommer jag träffa min bror!

KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hoppas du får super kul med din bror=)

2011-05-05 @ 19:52:35
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Lisaa

fin blogg! :)

2011-05-14 @ 12:38:13
URL: http://bloggarelizzie.blogg.se/
Postat av: Helina<3

hejsan! kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar! Skulle vara urgulligt om du gjorde det!

puss och kram!<3

2011-08-06 @ 11:25:44
URL: http://helinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0