Tisdag 8/3-11

Ååååh vad våren börjar närma sig! Solen skiner som bara den, i princip all snö är borta, fåglarna kvittrar och jag blir gladare och gladare, är säkert inte ensam om det. Blogginspirationen är inte så hög just nu men det kvittar ju för här sitter jag och skriver. Det är tisdag idag, även fettisdagen och internationella kvinnodagen, ingen dålig dag med andra ord. Lyckades stiga upp lite tidigare än vanligt vilket var skönt eftersom jag har sovit så förbannat länge de senaste dagarna (veckorna...). Tycker synd om Prins Erik som aldrig får tillräckligt med sömn.

Idag har jag hunnit plugga en stund, diska undan all disk och sola på balkongen. Runt tre ska jag bort till vlc och förhoppningsvis få hjälp med mina csn-problem, tänk om jag hade fått pengar i mars!(!!) Himla tur att jag har världens finaste Erik som står ut med en fattiglapp som mig själv.

Annars då? Ska nog hänga med lite människor idag verkar det som, Erik ska träffa Phille och jag funderar på att slänga av ett sms till Tobbe eftersom jag ändå ska på stan. Hade varit nice att chilla en stund i det strålande solskenet och 30 graderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0