Måndag 7/3-11

Och nu är vi här igen med ny vecka och nya måsten! Det har varit en underbar helg och förhoppningsvis ska det bli lite enklare för mig att fokusera på företagsekonomi B efter massa solsken och mys! Nu sitter jag i soffan med datorn och kollar det dagliga, mail och facebook och bloggen och sådär, pratar lite med min vän Ulrika som befinner sig i Asien ett par månader och ska snart börja städa undan här för att sedan sätta mig med skolböcker!

Skriver om Black Swan i ett eget inlägg och fortsätter istället prata om igår. Då var det strålande solsken så jag och Prins Erik åkte till Wanås och chillade i solen bland konstverk och natur. Det var riktigt skönt och vi gick runt där ett bra tag tills våra fötter var frusna. Sen åkte vi hem till mina föräldrar och drack lite kaffe och te och fikade knäckebröd.

Från mamma och pappa fick min bokhylla, ett hyllplan och en massa andra grejer följa med så nu börjar sovrummet äntligen bli lite finare och mysigare! Och så har vi mer plats för förvaring vilket vi har ett stort behov av. Vi låg och stirrade på bokhyllan en lång stund innan vi gick och lade oss. Funderar på att möblera om där lite idag.

Nu ska jag diska och sen plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0