Lördag 19/3-11

Jag är så himla trött idag att det inte är sant! Vi kom hem ganska sent igår och i morse vaknade jag skittidigt, åtta timmar blev det ju verkligen inte. Det var sjukt trevligt igår iallafall, med middag hos Eriks föräldrar och besök hos Frida och Astrit med Elina, Tobbe och Danne. Hann till och med mysa med Erik en stund efter jobbet innan vi stressade iväg.

Eriks föräldrar bjöd på en jättegod fisksoppa, jag älskar fisksoppa! Två tallrikar soppa och massor med vitlöksbröd senare kom efterrätten fram som bestod av glass, grädde och jordgubbar. Mmmm! Linnea var också hemma så vi hängde med henne en stund också, pratade lite högskola och sådär bland annat. Sen fick vi skjuts till Frida och Astrit.

Frida bakade en hallon- och blåbärspaj som hon bjöd på med vispgrädde till och vi hade det mysigt allihopa. Drack vin, chillade, lyssnade på musik och spelade kort tills alla pojkarna somnade. Vi fick skjuts hem sen av Elinas morsa och hoppade ner i sängen direkt när vi kom hem.

Idag är det lördag och jag vaknade som sagt skittidigt. Pallar inte ligga i sängen om jag känner att jag inte kan somna om så jag gjorde ordning en redig helgfrukost med nybakta frallor med linfrön i och pannkakor med havregryn. Nu är Erik och tränar och jag sitter i sängen med datorn. Ska sova en stund, om jag kan, och sen vill jag ut i solen, hoppas den håller i sig bara.


Kommentarer
Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

Vad händer idag? :)

2011-03-19 @ 15:04:30
URL: http://jennykarolin.blogg.se/
Postat av: emilia

jag är också såå trött :)

2011-03-19 @ 17:23:13
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Mysigt med middag :)

2011-03-23 @ 12:35:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0