Måndag 4/7-11

Shit vilken helg. Jag har varit på fester jag inte alls är van vid. Untz untz untz, dricka dricka dricka! Crazy shit. Ös! Och jag har haft skitkul! Verkligen kul! Lördagen floppade ju litegrann men överlag så har jag haft kul, gött med ös. Dock tog vi alla ett litet snedsteg på lördagen men tack och lov kom vi hem till slut och då stod min fina man och väntade på mig sådär 4 på natten vid cykelbron i parken. :)

Nu känns det skönt med ny vecka men jag behöver svar från min skola så att jag kan plugga vidare! Det känns skönt att ha tid att planera till företaget men det genererar ju dessvärre inga pengar ännu så jag behöver min skola för det också, förutom skitbra kunskap förstås.

Kan ni inte skriva lite inlägg i era bloggar om era drömmar och önskningar för framtiden? Det hade varit kul att läsa andras tankar om det och samtidigt kanske hitta nya bra blogs att läsa, tycker ni inte? :)

Hidao


Kommentarer
Postat av: elina

Hej! :) Kolla in dagens outfit och nya skor från nelly och säg vad du tycker :)! Ställ gärna en fråga i min frågestund också! :) Ha en bra dag :)Kram

2011-07-04 @ 21:59:21
URL: http://elinaryttbergs.devote.se
Postat av: Jasmine

Fin blogg du har! Ha en bra dag :D

2011-07-26 @ 14:24:09
URL: http://m1m1.myshowroom.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Lät som en toppenhelg!

Varför har du inte uppdaterat på länge? :-o

2011-07-28 @ 14:01:12
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0