Turen på min sida!

Yes! Mailade min lärare i marknadsföring (som jag även haft i företagsekonomi A) och det verkar verkligen som turen är på min sida äntligen! Yes yes yes! Först och främst, jag fick extra tid till marknadsföringen så nu hinner jag göra klart det sista! Har till fredag nästa vecka på mig, kanske ska briljera och göra det klart innan det?! Och i företagsekonomi A så har jag bara betygssamtalet kvar så där har jag möjlighet till godkänt! Hur underbart hade inte det varit? Så då är det bara företagsekonomi B kvar och sen är jag åter på banan. Tusen stenar har lättat från mitt bröst...




Såhär kommer man kötta ett par da'r...


Kommentarer
Postat av: MODELL SANDRA GREFVE - HÄLSA, SKÖNHET, TRÄNING, FÖRETAGANDE

KUL ATT DU KIKAR IN :)

2011-01-28 @ 12:19:17
URL: http://sandragrefve.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0