Torsdag 27/1-11

Idag är det dags för mig att ta tag litegrann i livet som sagt. Jag ska nämligen gå till vlc och välja nya kurser och samtala med dem som jobbar där. Jag hoppas innerligt att det inte ska bli några problem och att allt ska gå vägen!

Igår var mamma här med grejer. Jag tycker det är roligt att mamma och pappa kommer hit och hälsar på. Och inte bara för att de alltid har med sig presenter och bjuder oss på mat och så utan för att vi har roligt! När mamma var här igår fick jag kläder och en förvaringspall och sen när vi chillade på Maxi fick vi mat och de sista ingredienserna till korvmiddagen.

På tal om korvmiddan' var den inte sååå lyckad.. Jag och Erik har pratat om denna måltid så länge och nu när den väl skedde blev vi besvikna på qourven. Den smakade lite väl mycket wiener om man säger så och så var den ganska törr. Men det blir väl så antar jag när det inte är "riktig" korv och sen så fettsnålt. Men man ska inte klaga, vi blev mätta och glada ändå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0