Måndag 31/1-11

Jag vaknade för... en hel timme sen?! Och har inte åstadkommit något annat än att sitta på toa och framför datorn. Jag har en inte så värst rolig dag framför mig men det ska ändå bli skönt att känna att man gör lite "nytta". Eftersom jag fick rätt på marknadsföringen så ska jag självklart studera idag. Det kommer bli kul och kännas bra! Jag vill alltid ha en positiv syn på skolan även om myndigheter och syo-konsulenter gör det väldigt svårt samt det faktum att jag inte fått någon utbetalning från CSN på över två månader... (Bryter ihop inombords!) Men ja, det kommer inte alltid vara skit så det enda jag kan göra är förmodligen bara att härda ut.

Jag ska även roa mig nere i tvättstugan eftersom jag har tvätt-tid 12-17. Så det blir att springa upp och ner i några timmar mellan skolböckerna och tvättmaskinerna vilket blir extra kul när vi bor allra längst upp! En diskhög står också på schemat men sen är det nog inte mer tråkigheter. Ska belöna mig sen med film. Jag och Erik började kolla på Det femte elementet igår.


Kommentarer
Postat av: Din syrra

Endast den bästa filmen i världen.....vill nog att min dotter ska heta Leeloo.....

2011-02-24 @ 19:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0