Söndag 20/2-11

Igår efter vi chillat en stund här hemma så gick vi in mot stan. Blev en runda på Telenor då Eriks nya iPhone inte ville fungera, samt en lång runda inne på Indiska. Det var lite sorgligt där inne, hittade tre skitsnygga ringar jag verkligen verkligen vill äga så det var lite smärtsamt att lämna kvar dem där inne... Vi hookade upp med Henke sen och satte oss på Bunna och käkade, Erik bjöd mig på lunch!

Sen kom Lars och sen Emmi och efter ett tag gick vi hem mot Henke och Emmi. Chillade där ett tag innan jag, Erik och Lars begav oss mot Willys. Planen var att göra cheesecake men vi ändrade oss och satsade helhjärtat på ostbricka och diverse gourmet-grejer. Jag gav Erik de trehundra kronorna, kändes sjukt skönt att kunna bidra lite.

Sen kom vi hem till oss och avnjöt ostbricka med vin och choklad och bra musik. Efter ett tag kom även Tobbe så det blev en mysig kväll med tv-spel och måleri och sådär. Erik satt med en tavla och jag satt med pastellkritor. Sjukt gött att vara lite kreativ igen!

Denna söndag blir också en kreativ dag. Erik ska pyssla lite med musik och jag ska nog måla lite mer tror jag. Det är även sjukt fint väder ute så jag funderar på att ta en liten promenad också och fånga lite vintersol.


Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0