Onsdag 16/2-11

Jag är totalt himla sömnlös! Jag känner riktigt hur kroppen och hjärnan inte fungerar. Valde att stiga upp klockan fem efter att ha legat vaken sen typ klockan tre då jag precis hade lyckats somna efter att vi gick och la oss typ halv elva... Jag vet inte alls varför det är så här?! Speciellt inte två nätter i rad! Men att lyckas sova lite skulle vara skönt. Speciellt när Prins Erik ligger bredvid och snusar så mysigt.

Positiva saker med det hela är dock att jag är stört kreativ om nätterna och just denna natt kom jag på en sjukt rolig affärsidé som jag vill genomföra! Dels för att jag tror det är en riktig vinnare och dels för att man kan jobba vidare på den och mest för att det hade varit så sörens roligt!


Känner mig som ett litet vrak...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0