Måndag 14/2-11

Idag är det Alla hjärtans dag i hela världen och det tänker jag och Erik fira med en naken-dejt i sängen när han kommer hem från jobbet. Att bestämma naken-dejt är en grej vi brukar köra med. Det kan vara de dagar man känner att man saknar varandra extra mycket för att man inte träffar varandra under dagen eller vilken vanlig dag som helst eller som idag att det är alla hjärtans dag! Vi pratade lite om det igår och kom fram till att ingen av oss har några särskilda känslor gentemot dagen, det är ju inte som julafton precis. Så vi firar såhär!

I övrigt har jag lite annat att göra idag. Min lärare i Företagsekonomi A och Marknadsföring kommer ringa vilken sekund som helst och så ska vi ha betygssamtal. Jag är lite nervös. Dels för att jag inte är ett fan av att prata i telefon och dels för själva samtalet men jag hoppas det går bra (och att det inte varar så länge...).

Jag måste även till Ungdomsmottagningen idag eftersom jag fortfarande inte har bokat tid(!). Det är svårt med noll kronor på mobilen och det är omöjligt att hitta motivationen att GÅ dit enbart för att boka tid och sen gå hem igen. Men jaja, motion!


From me to you!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad tycker du om väska jag lagt upp? hot or not?^^

http://liborius.blogg.se/2011/february/sag-nanting-sag-nanting.html#comment

2011-02-14 @ 13:03:00
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0