Lördag 19/2-11

Vilken mysig gårdag jag och Prins Erik hade! Så härligt att spendera en kväll bara han och jag, utan någon som stör, utan missions, utan besök, utan någon att besöka. Helt ostörda! Kan knappt förstå själv att vi lyckades!

Vi började med ett bad tillsammans. Erik kröp ner hos mig i badet när han kom hem (dock är fortfarande varmvattnet spårlöst försvunnet.) och där satt vi ett tag och mös. Sen lagade jag en god köttfärssås och kokte broccoli och Erik knåpade med datorer och telefoner. Erik fixade spagettin och sen satte vi oss framför Sex and the City (hehehe) och käkade och drack vin! Sen plockade Erik fram naturgodiset så vi satt och munchade en bra stund och delade upp bitar innan vi till slut insåg att vi skulle däcka. Då begav vi oss till sängen och så var det med det!

Nu ligger Erik kvar i sängen. Jag steg upp efter att ha vaknat av mens-(rövhålsmensbajs !#"@!)värk... Sitter och bläddrar i tidningen nu och ska chilla en stund innan jag kryper ner till Erik igen. Förstår inte hur han kan somna pissnödig. Eller vakna, konstatera att han måste gå och pissa och sen somna om (?).


Mannen som firar födelsedag på Google, Constantin Brancusi's, kiss sculpture.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0