Kroppens år

Nu när dagarna bara blir längre och längre och solen börjar titta fram allt oftare så blir jag mer sugen på att vara ute och röra på mig. Överinhalera all friskluft och suga åt mig näring från solen och bara vara skithälsosam. Jag vill börja röra på mig mycket mer detta året!

Efter att ha varit rökare sen jag var fjorton år känns det rätt underbart att nu ha varit rökfri hela 2011 och jag vill ägna mig mer åt min hälsa! Jag ska börja promenera mycket mer och sen i takt med att kroppen blir piggare ökar jag på med lite mer jogging och löpning. En cykel vill jag också ha. En fin cykel som jag kan cykla till havet med!

H&M, Skeppshult och Puma får gärna hjälpa mig på vägen:


Kommentarer
Postat av: Emmy Asklöf

Hej! Skulle vara jättekul om du ville vara med i min tävling om ett smycke värt 110 kr! :)

http://emmyasklof.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-smycke.html

Kramisar

2011-02-20 @ 15:31:38
Postat av: Frida

Vad härligt med lite träning i solen! Längtar tills våren! Kram! :)

2011-02-21 @ 19:08:09
URL: http://fridac.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0