En härlig dag

Hemma hemma hemma! Det har varit en skitnice dag verkligen och jag har spenderat mycket tid och skratt och prat tillsammans med min syster och Dejan och Ivan-bebisen och Tekla-hunden! Och mamma också såklart! Vi har lekt och busat och druckit loads of te och käkat mat och promenerat. Haft en väldigt bra dag helt enkelt!

Har saknat Erik sjukt mycket och han likaså så jag hoppas han kommer hem snart så vi kan kramas hårt och pussas och det dära!

Ska göra mig redo för sängen och nästa dag nu. Imorgon är det tvätt-dag som gäller, tänkte även spendera tid på Företagsekonomi B som ska bli klar. Snart kan jag börja ta tag i nya kurser! Längtar helt sjukt tills jag kan plugga Textkommunikation!


Kommentarer
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: aha på så vis! Var är han då? hehe du behöver inte svara - blev lite nyfiken bara.

2011-02-17 @ 08:46:28
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0