Älskvärda tips

Valentine's-suget slog på iallafall, speciellt efter att ha kikat in i Fokis blogg! Lite mer speciell tänker jag nog allt göra våran dag! Just för att Erik är min favoritperson i hela världen och för att jag älskar honom av hela mitt hjärta! Även om jag påminner honom om det varje dag så skadar det inte att visa min uppskattning lite extra just denna dag!

Jag ska göra mig lite extra fin. Mascara, concealer och rouge duger bra. Jag vill inte täcka mitt ansikte.
Jag ska baka muffins. Jag sköter oftast all bakning här hemma men häromdagen fick Erik äran att inviga muffinsformen. Idag är det min tur och banan och choklad får bli smaksättarna. Kokos också kanske...
Jag ska tända ljus. Mycket mer behövs inte! Fina underkläder har jag redan, hehe.


Kommentarer
Postat av: Styleformen

Glad alla hjärtans dag :)

2011-02-14 @ 13:43:27
URL: http://styleformen.blogg.se/
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Hoppas du får en toppenkväll! :)

2011-02-14 @ 19:55:31
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0