Måndag 12/9-11

Sådär ja, en ny jobbvecka framför sig. Skönt nog börjar jag kvart över elva så lite chill hemma har man tid till. Helgen var helt okej måste jag säga. Fredagen var riktigt skön, mys med Erik, bara han och jag for once. :) Lördagen spenderades med second hand. Gjorde några fynd och mest nöjd blev jag med ett par Day Birger Et Mikkelsen-jeans för typ 59 spänn. Efter det fikade vi och sen blev det vin-drickande med Annie men det var inte kul så nästa helg tänker jag inte hälla ett uns alkohol in ma bod' and NO PARTY! Igår chillade vi här hemma, Erk kom över och hälsade på och det var riktigt trevligt!


Mina närmsta framtidsplaner består av att jobba och chilla stenhårt. Samt studera, det är sista veckan på administrationskursen och jag måste dessutom boka in mig på ny kurs!





Pengar är inga problem. LOL!

Kommentarer
Postat av: Helena

Ska vi följa varandra på bloglovin :) ? kram

2011-09-13 @ 10:11:21
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Neha

Vad jobbar du med?:D

2011-09-16 @ 19:19:02
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0