Lördag 14/5-11

Fingrarna på tangentbordet igen. Har till och med blivit kass på att skriva snabbt. What's wrong with me?! Hur som, mycket har hänt sen senast. Senast jag skrev var nog precis innan Aron och Sheena kom hit så jag tänkte skriva lite om det!

Jag mötte dem vid tåget med Oscar och Lukas. Kändes så sjukt, började ju såklart gråta direkt, haha. Men med all rätt, det var så gött att de var här igen! Vi gick för att lämna väskorna och checka in hos Nogge men vi fick aldrig tag på dem så då blev det så att Aron och Sheena stannade hos oss iallafall! Och det var ju bara skithärligt, ville verkligen ha dem här :)

Första helgen var vi hemma hos morsan och farsan med morfar och Barbro, farmor och farfar, mormor och Martin samt Märta, Dejan och Ivan. Och Tekla. Och sen jag, Erik, Aron och Sheena! Vi åt god lasagne och drack vin och hade det trevligt. Snackade en himla massa och hade trevligt. Trötta fina Erik somnade på min säng och jag, Aron, Sheena och morbror Martin höll ut längst. Pappa var dock inte långt efter.

Aron blev sjuk dagen efter så några dagar var lugna och chilliga eftersom han var ganska dålig. Vi var dock i parken på lördagen med Sheena och gick ut efteråt. Aron kom tillbaks till oss i stan dagen efter och bjöd på pizza men blev dålig igen, sen höll det i sig några dagar. Sjukt tråkigt...

Helg nummer två spenderades mestadels i parken. Alkohol involverat båda kvällarna. Första kvällen trillade jag över en parkbänk mitt framför en massa polare, inklusive Erik. Sjukt pinsamt. Och smärtsamt. Vi gick också ut båda kvällarna. På söndagen åkte vi till syrran i Lund och grillade och hade mys.

De sista dagarna hos mig och Erik var nog nästan mysigast. Hemskt var det dock dagen de åkte. Det kändes bara som att alla drog i dem hela tiden så man inte fick någon "sista" tid tillsammans. Det löste sig som tur var fint så vi hann hänga lite extra med varann. Att säga hejdå sen var riktigt jobbigt... Sentimentalt och återigen smärtsamt. Många tårar fälldes. Det har hållt i sig ett par dagar.

Det var härliga dagar och jag önskar verkligen att de alltid var här

Igår bestämde jag och Prins Erik att vi inte skulle bestämma något utan bara göra precis vad vi kände för. Det resulterade i en sjukt chillig fredag! Vi drack först öl med Annie och Erik på Fenne (lol) därefter köpte vi öl på systemet för att bege oss vidare mot Bägels för mer öl och chill! Sen gick vi hem till oss så lagade jag spagetti och qournfärssås. Det blev en fin middag. Krenare joinade oss sen och natten spenderades på biljard. Kom dock hem ganska tidigt så vi orkade med en helgfrukost jag och min baby. Satt och käkade våfflor med grädde och drottningsylt, mmm :)

Nu är Erik på Tae kwon do-tävling (tog en chansning med stavningen där) och jag är hemma och myser. Ska slösurfa, kanske planera lite företag och förmodligen lässa några The Hills-avsnitt, haha. Längtar efter Erik så det ska bli riktigt skönt när han kommer hem igen så vi kan hänga lite med varandra bara han och jag :)


Kommentarer
Postat av: Din syrra

Säg till Erik att han, jag, ödlan och Tekla ska börja på Rex kwan do.....som Napoleon Dynamite´s brorsa. Pösselipöss på er!!

2011-05-14 @ 20:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0