Söndag 30/1-11

Jag känner mig lite depressed inside. Börjar verkligen bli störd i huvudet av den här himla årstiden. Jag vill vara ute! Kunna göra saker. Lukta på våren. Se hur bladen börjar slå ut mer o mer för varje dag. Sitta och värma mig på en solfläck även om den bara varar i tre minuter. Gå med klänningar och converse. Dricka vin i parken. Sitta på Eriks balkong i en cirkel med vänner. Skratta. Vara glad.

Har varit lite ledsen idag. Och igår. Vi hade skitmysigt. Sen gick vi till Henke och Emmi, vilket också var mysigt. Sen blev det mindre mysigt. Gick hem och sov. Undrar om jag överdriver ibland. Men vad är det då som gör mig ledsen?! Jag behöver vara lite ifred med Erik. Känner att jag vill måla. Stänga in mig och inte alls bry mig om vad andra människor gör eller anser om min livsstil för stunden. Känslomänniska...


Jean Michel Basquiat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0