Onsdag 26/1-11

Idag var det meningen att jag skulle ta mig till Väglednings- och lärcentrum (vlc for short) för att anmäla mig till skolan igen. Min hemkommun har ju kladdat till min skolsituation rejält men nu när jag bor här tillsammans med min fina man behöver jag inte sköta det genom dem tack och lov. Eftersom jag fått så kasst betyg, vilket jag är ledsen över, på de kurser jag läst så hoppas jag att man får läsa om dem igen. Jag vill verkligen få bra betyg i de kurserna så förhoppningsvis ska det inte vara några problem att få det. Jag hoppas också att syo-konsulenterna på vlc har lite mer kompetens än min förra syo-tant så jag slipper gå utan pengar i över två månader (!) och att CSN-affärerna går smidigt!

Dock var jag alldeles för sent ute eftersom vlc stänger portarna klockan tolv på onsdagar så imorgon ska jag passa på och gå till vlc, umo och banken på en och samma dag och känna mig active och super-busy! Det jag ska göra idag är att kolla postlådan, boka tvätt-tid och köpa mjölk. Vilket hektiskt liv jag lever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0