Fredag 28/1-11

Har inte riktigt fattat att det är fredag idag men klockan är bara elva så det kanske slår mig om en stund. Jaja. Jag var ju och pratade med en syo igår på vlc, fick en skitbra! En äldre kvinna som gav mig lite mormor-feelings, hon kändes snäll. Vi diskuterade min situation och kom fram till att mina IG:n ska bli betydligt bättre betyg. När det är gjort fortsätter vi med planeringen!

Idag mailade jag min lärare i marknadsföring och hoppas nu på att jag antingen får komplettera eller får lite extra tid! Känns skönt att ha tagit tag i det.

Vad som händer idag vet jag inte. Föreslog för Erik att vi skulle hänga bara han och jag men han sa att han inte tänker "nobba" någon om de hör av sig. Förmodligen kommer det väl bli så att det kommer massa folk hit och att jag får diska efter alla dagen efter, örk. Usch, lät som en kärring där.

Känner mig dock lite ledsen över det. Inte diskningen utan mer att jag och Erik aldrig är själva. Det blir liksom bara korta stunder på kvällen eller typ en stund när han kommer hem från jobbet innan han drar iväg eller kommer någon hit. Det är jobbigt när det är så hela tiden och det gör mig ledsen. Nu i helgen finns det inte så mycket att göra åt saken för nu kommer vi vara med människor varje dag. För att säga som alla mammor i 40-50 årsåldern: Det tär på mig. Jag saknar Erik.

En annan lite roligare sak är att vi ska på djurmässa på lördag med delar av Eriks familj! Bland annat Annie, hans lillasyster och Nogge, hennes pojkvän och våran vän. Samt hans föräldrar. Det ska bli trevligt!



Djurmässan bjuder tydligen på råttagility. Haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha dte var faktiskt gulligt!

2011-01-28 @ 13:15:22
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0