Att älska sig själv

Jag är glad att jag vet vem jag själv är och vilka förmågor och egenskaper jag har som person. Jag är glad att jag är intelligent och har skinn på näsan. Jag är glad att jag är allmänbildad och tuff. Jag är glad att jag är modig. Jag är glad att jag är spontan. Jag är glad att jag har humor. Jag är glad att jag är en god människa. Jag är glad att jag fungerar precis som jag gör.
Jag är glad att jag själv bestämmer över mig själv och mitt liv. Jag är glad att jag är selektiv när det gäller val av vem jag ska lyssna på. Jag är glad att jag är kräsen när det gäller människor. Jag är glad över alla fina, snälla, smarta människor runt mig. Jag är otroligt glad över världens finaste, på alla sätt och vis, man vid min sida. Och för att sammanfatta det hela är jag glad över mitt liv.

Thank God!


Kommentarer
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Gud va glad jag blir över att läsa det :D

2011-02-01 @ 17:35:40
URL: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0