Torsdag 3/2-11

Hej bloggen!

Morgonen och dagen började med att Erik försov sig vilket var både hemskt och gött eftersom vi låg i sängen tillsammans lite extra länge. Han hann i tid till priset av en tom mage.
Jag kunde inte somna om så jag steg upp typ kvart i 7. Skönt ändå.
Satte mig och läste tidningen och sen diskade jag undan och städade köket och gjorde frukost.
Bakade bröd igår så det var en nice frukka må jag säga. Lägger upp bilder på brödet sen om de blev fina, displayen på kameran är ju paj så man ser inget... Recept kan jag också dela med mig av även om det inte är en grej jag följer när det gäller bröd och mat, typ.
Sen satte jag mig och kollade mailen och så och såg att jag fått svar från CSN. "Utbetalning kan ej ske"...

Livet är så fucking orättvist. Jag orkar inte mer alltså. Jag svär aldrig men efter att jag fick besked igår från SYO:n att det skulle vara löst så sprack jag idag och satt och svor och skrek. Jag vet inte om det hjälpte men vad sören ska man göra?

Vad ska man göra när motivationen och glädjen är svår att fokusera på och man har ett stort åskmoln med negativitet över sig?


Behöver jag säga att jag är trädet?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vad roligt att du skriver!=)

Man känner sig ganska dum när det verkar som att man haft så fel om någon, så hoppas att hon kände sig lite bättre iaf, haha=)



Operationen var ingen riktig operation, snarare titt-hål, men den gick bra och jag är hemma igen=) Vad söt du är som säger så=)



Hoppas att ditt CSN löser sig! Hade själv problem med dem i början av terminen, och det är inte nice att leva på någon annan eller inte ens ha råd till hyran... Känns som att det skulle finnas något sorts smidigare system att införa?



Lycka till med allt!



Kramar

2011-02-03 @ 10:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0