Torsdag 10/2-11

Gud, vad sängen var skön i morse! Jag och Erik låg och mös hur länge som helst, min fina fina prins. Steg upp med honom idag, läste tidningen, hade mystime. Pratade om hur vi längtade till nästa gång vi ses. Erik ska hem till sina föräldrar idag och fixa lite med sin bil och jag ska hem till mina föräldrar, lilla mormor är också och hälsar på.

Ska ta lite mått på en bokhylla som ska få flytta hit, den ska in i sovrummet. Innan var det tal om att vi skulle måla den svart. Börjar tänka om i den frågan och ska nog föreslå vitt istället. Erik är ju målare, en händig man alltså.

Lite andra roliga missions jag har framför mig är en diskhög på ett par dagar och så ska jag gå till Willys och göra av med våra pantburkar vi samlat på oss, katching! Vi har även en härlig samling sopor i hallen som ska få åka ut. Hurra.


Idag ska jag köra baglady-style.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0