Söndag 6/2-11

Hej bloggen!

Kalaset igår var trevligt. Massor av folk! Satt och pratade med Annie med mycket så det var sjukt nice. Linnea är med så himla härlig. Eller ja, hela familjen.
Vad som var ännu trevligare var att jag och Erik hade en skön pratstund innan vi gick dit. Erik var sjukt stressad, lättstressad som han är, men vi prickade in en liten pratstund och lättade trycket på våra hjärtan lite. Det var behövligt och otroligt skönt. Min fina man...

Efter kalaset hämtade vi upp Lars och åkte hem. Sen kom Henke och Emmi också. Och Fille med till slut. Det blev en trevlig och mysig kväll med temat "ny musik". Vi alla lyssnar mest på reggae och underkategorier men igår visade vi annan musik vi gillar. Breddade lite. Sjukt nice. Mitt bidrag gick hem, hehe. John Butler Trio - Ocean. En av världens vackraste och mest känslosamma låtar.

Idag ska jag baka semlor och så kommer det lite människor hit igen. Mysigt!



Shit alltså.


Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

åh vad gott :D

2011-02-08 @ 19:24:27
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0