Present till en 1-åring

Världens vackraste systerson ska inte alltid förbli noll år utan fyller hela 1 år den 27:e mars! Jag vill självklart vara världens bästa moster till detta underbara barn och ge honom skitbra presenter. I julklapp fick han bland annat en spargris med lite pengar i. Den skramlade och var skitgrym tyckte Ivan. Jag brukar vara skitbra på det här med presenter och tycker det är riktigt kul när folk blir glada över det de får så jag måste ju leva upp till mitt goda rykte!

På den här hemsidan hittade jag dessa söta dockor gjorda av återanvända handvävda naturfärgade ekologiska hampatyger. Apan är en docka och de andra är kasperdockor och mönstrena är unika på varje docka! Den underbara färgskalan är dock densamma. Priserna ligger mellan 95 :- och 125 :-.



Kanske kan lyckas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0