Onsdag 23/2-11

Idag lyckades jag stiga upp med Erik, eller iallafall typ tjugo minuter efter. Gjorde en megakopp te och käkade en kanelbulle. Det blev alltså kanelbullar och chokladmuffins med banan jag tillverkade igår i min lilla bakstuga! Fick väldigt mycket beröm och komplimanger av Erik som tycker jag är bra på att baka, skillz så att säga!

Idag är det lite att stå i, som mamma säger (=hämta in ved, sopa upp vedsmuts, läsa tidningen, bryta bananchips...zzzZzz...). Jag ska inte bryta bananchips för jag ska till ungdomsmottagningen igen för besök numero två av tre. Erik kommer också dit när jag är klar typ. Sen är det mindre än en vecka kvar tills jag ska ligga där i stolen... Och några dagar till sen inleder jag och Prins Erik en helt ny era! Superfräscha kön here we come!

Jag kommer minnas februari 2011 som könsorganens månad vilket borde stiftas. Februari är månaden, som är så tråkig i övrigt, då vi firar alla hjärtans-dag med de vi älskar och tänker lite extra på våra undre liv.


Kommentarer
Postat av: Emmie

ha en bra onsdag :)

2011-02-23 @ 10:10:25
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Emmie

Sv: Vad roligt att du är med i tävlingen :) Jag återkommer när jag har utsett finalisterna. :)

2011-02-23 @ 13:27:44
URL: http://emmiev.blogg.se/
Postat av: Samara

Vad modig du är som skriver att du ska gynundersökas, jag skulle inte berätta om det i bloggen, hihi.



Jag fick en text publicerad i en tidning idag, så kul, än om jag inte tjänar pengar på mitt skrivande än så måste man ju börja nån stans, jag scannade artikeln och laddade upp i bloggen :)



Du fick förresten en kommentar på din kommentar hos mig, en som höll med dig :)

2011-02-23 @ 13:34:48
URL: http://sasha-samara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0