Onsdag 2/2-11

Hej bloggen!

Vaknade halv elva idag, sovmorgon var behövligt. Både jag och Erik sov jättekasst i natt. Vaknade typ en gång i timmen och ingen av oss kunde komma till ro. Stackars Erik bara som måste gå upp vid fem... Får lite dåligt samvete när jag ligger kvar där och har det skönt så ibland brukar jag stiga upp med honom och hålla honom sällskap. Men idag orkade jag inte alls och så måste jag vara utvilad när jag ska plugga annars sitter jag bara och glor istället och kan inte koncentrera mig.

Har nu roat mig med att göra det fint i köket och så. Ätit frukost har jag med gjort samt kollat mailen och det dära! Nu ska jag bara läsa mig igenom mina favoritbloggar och sen är det dags för studier. Ska sitta riktigt länge idag och kanske rentav göra morgondagens arbete också. Då kan jag göra fredagens arbete imorgon och så blir jag ledig på fredag!

Snart helg...


Snart färdig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0